loading...
پایگاه خبری فرهنگی مومن نیوز
admin بازدید : 58 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مومن نیوز : به مناسبت انتصاب آیت الله حسینی بوشهری به عنوان مدیر حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام موسوی نژاد، نماینده مردم دشتستان پیام تبریکی صادر کرد.

admin بازدید : 105 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

مراسم ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت 18 الی 19 بمناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله علیه السلام شهر بوشهر به همت سپاه امام صادق (ع) استان، شورای عالی قرآنی و صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار می شود.

admin بازدید : 62 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از سوک ،به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و هنگامه ی جلا بخشیدن آیینه جان و روح با همکاری شورای اسلامی،دفتر امام جمعه و شهرداری شهر چغادک مشاوره دینی سیار در ماه مبارک رمضان ...

admin بازدید : 32 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

صدها نهاد پرمدعای فرهنگی غیرپاسخ گو، روزمرگی مساجدمان، کم لطفی برخی از روحانیانمان، کارمندی مدیرانمان، انتقادناپذیری مسئولانمان، برنامه های کلیشه ای و نخ نما شده صدا و سیمایمان، خواب عمیق دانشگاههایمان و ... دست در دست هم داده اند تا کوچه ها و خیابانهای شهرمان در برابر رمضان مقاومت و گستاخی نمایند.

admin بازدید : 46 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

طرح برخورد با روزه خواری علنی در تهران آغاز شد. به گزارش ایسنا، در این طرح که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید با کسانی که به طور علنی اقدام به روزه خواری کنند برخورد می شود.

admin بازدید : 53 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

در سالروز ولادت نورانی حضرت ابوالفضل العباس (ع)، استادان، قاریان و حافظان بر‌تر بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، در حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، محفل نورانی انس با قرآن تشکیل دادند و با تلاوت آیات آسمانی قرآن، به حمد و ثنای پروردگار کریم پرداختند.

به گزارش «خبرگزاری» حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار ...

admin بازدید : 52 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

حضرت آيت الله خامنه ای در سخنانی در اين محفل قرآنی، داعيه جمهوری اسلامی ايران را برپايی تمدنی متكی بر معنويت ناشی از قرآن و هدايت الهی دانستند و با اشاره به استثمار انسانها بوسيله تمدن غرب بعنوان تمدنی مبتنی بر ماديت و بدور از اخلاق و معنويت تأكيد كردند

متن کامل سخنان مقام معظم رهبری بدین شرح است:

admin بازدید : 33 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش از این رژیم صهیونیستی نیز مساجد فلسطینیان را به انجام چنین کاری مجبور کرده بود. سازمان اوقاف و شئونات اسلامی کشور اردن نیز در سال های گذشته قانونی مشابه قانونی تصویب شده در عربستان را تصویب کرد.

به گزارش مومن نیوز به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است ...

admin بازدید : 54 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِيامى فيهِ صِيامَ الصّاَّئِمينَ وَقِيامى فيهِ قيامَ الْقاَّئِمينَ وَنَبِّهْنى فيهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلينَ
وَهَبْ لى جُرْمى فيهِ يا اِلهَ الْعالَمينَ وَاعْفُ عَنّى يا عافِياً عَنِ الْمُجْرِمينَ 
................................
خدايا قرار ده روزه ام را در اين ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داريم را نيز همانند شب زنده داران
 و بيدارم كن در آن از خواب ...
admin بازدید : 59 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

اين مراسم از روز اول ماه مبارك رمضان، همه روزه به جز روزهای جمعه تا روز پايانی ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت و مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند برای شركت در اين مراسم معنوی به حسينيه امام خمينی رحمه‌الله واقع در خيابان فلسطين جنوبی، تقاطع آذربايجان مراجعه كنند.

ضمناً جزء خوانی قرآن كریم هر روز یك ساعت قبل از اذان ظهر انجام می‌شود.

admin بازدید : 45 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

آیت‌الله خامنه‌ای:

این وضع مسلمانان مستضعف بیچاره‌ى میانمارى است که دهها هزار نفر از آنها امروز با بدترین وضع در بنگلادش زندگى مى‌کنند. نمایندگان ما به آن‌جا رفتند و آمدند و خبرهایى به ما دادند که واقعاً خواب از چشم انسان مى‌پرد! چه‌قدر امروز دنیا نسبت به حقوق بشر – به معناى واقعى – بى‌اعتناست! مگر در دنیا صدایى از کسى بلند شد؟! ...

admin بازدید : 55 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از العالم از پایتخت سوریه گزارش داد، در پی اقدام عناصر مسلح در حمله به منطقه حضرت زینب (س) در اطراف دمشق، نیروهای ارتش در واکنشی سریع امروز به این حملات پاسخ دادند، و در این منطقه کاملا مستقر شدند.

حملات عناصر و گروه های مسلح به منطقه حضرت زینب (س) درحالی صورت می گیرد که رسانه های وابسته وهابی طی روزهای اخیر با تشدید تبلیغات، خواستار تخریب حرم حضرت زینب در اطراف دمشق شده اند .. امری که بیانگر وابستگی کامل عناصر مسلح و تروریست به جریانهای وهابی خارجی و تلاش آنها برای برانگیختن جنگ داخلی و طایفه ای بین قومیتها و اقشار مختلف مردم این کشور است.

admin بازدید : 55 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)
طرح ويژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواري در پايتخت آغاز شد

خودروي روزه‌خواران توقيف می شود

به گزارش مومن نیوز به نقل از ایسنا: ماموران پليس پايتخت همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان طرح ويژه برخورد با تظاهر به روزه‌خواري در اماكن عمومي را به مرحله اجرا گذاشتند.

بر اساس اين طرح ماموران موتورسوار و خودرويي پليس پايتخت اعم از يگان‌هاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي با هرگونه تظاهر به روزه‌خواري و استعمال دخانيات در خودرو و معابر عمومي برخورد كردند.

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم، فرمانده ناجا پيشتر تاكيد كرده بود كه پليس به طور جدي با هرگونه تظاهر به روزه‌خواري در ماه رمضان برخورد مي‌كند.

سردار حسين ساجدي‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ نيز در اين خصوص با اشاره به ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 86
  • بازدید کلی : 3,552