loading...
پایگاه خبری فرهنگی مومن نیوز
admin بازدید : 73 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (1)

 به گزارش مومن نیوز: به همت هیئت شهدای گمنام شهرستان بوشهر در شب میلاد حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) مراسم بزرگ نور افشانی و برپایی ایستگاه صلواتی در بوشهر برگزار گردید.

admin بازدید : 37 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از پایگاه انتقال خون استان بوشهر:

ابتکار جالب هیئت شهدای گمنام شهرستان بوشهر در فراخوان ، برگزاری مسابقات و دعوت شهروندان بوشهر جهت اهدای خون به مناسبت های مختلف از جمله فراخوان جهت زلزله زدگان آذربایجان عزیز با استقبال خوب و پر شوری مواجه شده است. در این اقدام با برگزاری مسابقه پیامکی به مدت دو روز از میان کلیه مراجعه کنندگان به قید قرعه 30 نفر هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد. در این مراسم آقای کاظمی مسئول و نماینده هیئت شهدای گمنام شهرستان بوشهر هدف از اینگونه برنامه ها را گسترش فرهنگ ایثار و کمک به همنوعان از طریق فراگیر شدن فرهنگ اهدای خون سالم، اهدای زندگی بیان نمود.


admin بازدید : 71 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)
مراسم شهادت نهمین امام شیعیان حضرت جواد ائمه (ع) در بوشهر

به گزارش پايگاه خبري تحليلي مومن نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مراسم شهادت نهمین امام شیعیان حضرت جواد ائمه (ع) در بیش از 720 نقطه استان بوشهر در مساجد، هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها مراسم سخنرانی، سوگواری و زنجیرزنی دسته‌جات به همراه سینه زنی سنتی و نوحه خوانی با شکوهی خاصی برپا شد.

حجت الاسلام اسعد نصاری از اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان صبح سه‌شنبه در ویژه مراسم محوری روز شهادت نهمین امام شیعیان با حضور آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر، مسئولان لشکری و کشوری در استان و مـردم عزادار و ولایت‌مدار بـوشهـر اظهار داشت: امام جواد (ع) به دلیل قابلیت و لیاقت و بهره‌مندی از موهبت الهی از جایگاهی رفیع در پیشگاه خداوند، پیامبر اکرم، پدر بزرگوارش و تمام کسانی که بهره‌ای از شناخت امام دارند برخوردار است.

وی بیان داشت: اگر چه دشمنان دین و حاکمان معاصر امامان معصوم (ع) همواره در مقام توطئه و سرکوب و تحقیر آنان بوده اند، اما حقانیت و صداقت و نورانیت امامان شیعه پیوسته نقشه‌های دشمنان را خنثی و بی‌تأثیر می‌ساخته و در برخی موارد، حتی دشمنان تحت تاثیر وجود پر برکت آنان قرار می‌گرفته‌اند.

در ادامه این مراسم مرثیه خوانی و عزاداری توسط مداح اهل بیت(ع) حجت الاسلام شیخ محسن اسماعیل پور صورت گرفت.

همچنین ویژه مراسم شهادت امام جواد (ع) در محل دفتر حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شیخ محمد محمودی در جمع عزاداران به ذکر حدیثی از امام جواد (ع) پرداخت و در ادامه سیره زندگانی این امام را تشریح کرد و گفت: از آنجا که امام جواد (ع) در سن کودکی به امامت رسید بعضی در امامت ایشان تأملی داشتند تا آنکه علماء و افاضل در مناسک حج به خدمت آن حضرت شرفیاب شدند و از مشاهده فضائل و معجزات و کرامات ایشان اقرار به امامت امام محمد تقی(ع) کردند.

شهادت امام جواد (ع) در مساجد محوری شهر بوشهر و هیئتهای مذهبی منتظران حضرت مهدی (عج)، تکیه رایة العباس هیئت مذهبی محبین حضرت رسول (ص) کوی باغ زهرا بوشهر، هیئت مذهبی آذربایجانی های مقیم بوشهر، هیئت مذهبی شهدای گمنام بوشهر، هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (ع)، هیئت مذهبی عاشقان ولایت پایگاه امام محمدتقی (ع) حوزه کربلا، هیئت عزاداران سنتی مسجد دهدشتی، هیئت مذهبی محبین ابن زهرا (س) خوزستانی های مقیم بوشهر و هیئت مذهبی محبان اهلبیت (ع) کوی شکری بوشهر با حضور خیل عاشقان آن حضرت در شب شهادت ایشان با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با هماهنگی شورای هیئات مذهبی شهرستان برگزار شد.

admin بازدید : 73 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) توسط هیئت شهدای گمنام در بوشهر برگزار گردید.

این مراسم  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن اسماعیل پور و با مداحی برادران حاج سید عمار صفوی و کربلایی میثم بهرامی برگزاد گردید.

http://montazaranzohoor.persiangig.com/image/shoada%20graphic/imam-jafar.jpg

admin بازدید : 71 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از سوک ،حجت الاسلام و المسلیمن محمد مهدی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ضرورت حجاب و عفاف، اظهارداشت: مرکزحجاب ریحانة النبی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تشویق افراد با حجاب، دو سال پیش طرحی را با هدف شناسایی و حمایت از بانوان خوش حجاب برنامه ریزی کرد که متاسفانه به دلیل نداشتن بودجه لازم این طرح به مرحله اجرایی نرسید.

admin بازدید : 78 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

وی افزود :از 15 لغایت 21 ماه مبارک رمضان همزمان با هفته اطعام و اکرام نیازمندان این اداره آماده جمع آوری کمک های مردمی جهت اطعام نیازمندان و ثبت نام از حامیان طرح اکرام است .

admin بازدید : 38 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: درسال گذشته دو میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملك دارایی برای تكمیل مصلای شهر برازجان هزینه شد.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

به همت اداره کل امور فرهنگی دانشگاه لرستان بیش از 200 فعال فرهنگی دانشگاه در قالب دو کاروان مجزای دختر و پسر از امروز به مشهد مقدس  اعزام می شوند...

admin بازدید : 27 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.

admin بازدید : 29 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از ایسنا، فرید براتی سده، با اشاره به ادامه اجرای طرح جایگزینی شربت به جای قرص متادون در مراکز درمان، تاکید کرد: ریزش معتادان در مسیر بهبودی همچنان ادامه دارد و مشاهده می‌شود که میزان ریزش در مراکز تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور بیشتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به...

admin بازدید : 64 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از مشرق، شبکه خبری وهابی "صفا" که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و  دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام خواست و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق را تخریب و ویران کنند.

این شبکه در پیام تحریک‌آمیز و فتنه‌انگیز خود تأکيد کرده است: ای نوادگان معاویة ...

admin بازدید : 31 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

"محمود احمدی‌ نژاد" رییس جمهوری بنا به روال هرساله خود، نخستین افطار ماه مبارك رمضان را میزبان جمعی از ایتام تحت پوششی سازمان بهزیستی و كمیته امداد امام خمینی(ره) بود و در كنار آنها افطار ‌كر

admin بازدید : 202 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (2)

مسئول هیئت مذهبی شهدای گمنام شهرستان بوشهر فعالیت های این هیئت را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

به گزارش مومن نیوز: محمد کاظمی در خصوص اقدامات این هیئت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال نیز ...

admin بازدید : 32 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از منطقه "سیده زینب" در حومه دمشق پایتخت سوریه حاکی از آن است که عصر روز گذشته درگیری مسلحانه شدید و صدای تیراندازی در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها به گوش رسید.

خبرنگار افتخاری ما در سوریه گزارش داد ...

admin بازدید : 32 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

به گزارش مومن نیوز به نقل از شیعه آنلاین: اخبار رسیده از شهر نجف اشرف در عراق حاکی از آن است که نیروهای اداره مبارزه با تروریسم تابع استانداری نجف، روز گذشته طرح ترور مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» را خنثی کردند.

در همین راستا یک منبع امنیتی عراقی که از که نیروهای ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 3,568